2 Haziran 2010 Çarşamba

"MİLLİYETÇİLİK" ve "IRKÇILIK" salgınına karşı "A$I" arıyorum dünyanın dört bir kö$esinde...

Ben ölünce, bitki olacaksam,
Çayır çimen olayım, aman baldıran değil !...


Yol altında kalacaksam, gelin arabaları geçsin üstümden,


Çelik paletler değil ....


Üstümde çocuklar ko$u$sun, ne kaçan ne kovalayan,

Askerler değil !..


Kerpiç yapacaksanız beni, okullarda kullanın,


Ceza evlerinde değil !..

Soluğum tükenmez de kalırsa, ıslık öttürsünler


Aman ha düdük değil !..


Kalem yapın beni kalem, $iirler yazın sevgi üstüne,


Ölüm kararı değil !..


Ölünce ya$amalıyım defne yapraklarında, sakın ola ki,


Silahlarda değil !!!


takım tutmam, balık avlamayı sevmem...


"MİLLİYETÇİLİK" ve "IRKÇILIK" salgınına karşı "A$I" arıyorum dünyanın dört bir kö$esinde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder