1 Mayıs 2010 Cumartesi

Sol yanım arızalı...

Sol yanım arızalı...
Avuçlarım terliyor...Elim uyu$uyor...Bacakta ise derman yok...
Beden böyle bitikken soldan yana, içim çoktan kaleyi terk etmeye zorlanmı$ sava$çılar gibi solumda...

Yitirilmi$liklerimin gölgesinde geçen yıllardan elimde kalan, sararmaya yüz tutmu$ resimlerime bakarken ne gözümde ki o eski fer, ne ya$ama karşı o barı$ık nede geleceğe o umutlu ve birilerine eskisi gibi içten güvenen a$ık bir beni bulamıyorum sol yanımda...Sol yanım içtende arızalı...


Doktorum $eker yememi, $ekerli yememi önerdi bana...Hayat(ım) bu kadar acıyla iç içe, tuzlu gözya$larıyla karde$ken ne dilim kabul ediyor bu tatlılığı nede ruhum hatırlıyor bu tadı...


Heybeme sevinçten çok hüzünü, gülmekten çok gözya$ını koymu$lar ben yola çıkmadan...Elimdekiler bunlar olunca bedende dayanmadı bu yolculuğa...
$imdi yedi kafanfilimden elimde kalanlarla yuva(m)dayım...Karanfilimin dalları goncaları budandı, budanıldı, budandırıldı...Kalansa eksik bir ben...Eksilen bir benden...

Sevgim azaldı...


Saygım çalındı...


Ho$görü,$efkat nice insanca kana büründü...

Güven ve sadakat aynı depremde hasar gördü...


Elimde sadece fedakarlık kaldı...Oda bana BABAM ve ANAMDAN miras kaldı...Sanırım kanımda vardı...

1 yorum:

  1. Şimdi sana...

    türküler gerek şarkılar her mevsimiyle hazan
    bana kahkahanın içinde büyüyen gözyaşları
    su olmaklığın sıfır ya da yüz derecesi
    ateşler bana kuşkular düşmüşse ...

    şimdi sana sevmenin en fanatik şekli gerek!

    faruk uysal/ kayıp konuşmacı

    ... Hayat herşeye rağman devam ediyor değilmi :)
    sevgiler....

    YanıtlaSil