30 Nisan 2010 Cuma

BiLMEZLiGiMi MAViYE SAKLADIM..


hic bilmezdim,
bir hoscakal
maviye donusurmus..
bir hoscakal ki, kizil yanginlarda yazilmis
meger maviye uzananmis
bu cocuk,
bu gun isigi
bir hoscakaldan sonra
dogacakmis
varsin.. biliyorum diyecekmis mavi..
bilmiyordum...
agiz dolusu guluslerle,
mavi yuregin ozgurlugune gomulecekmis..
birden
aslinda ne cok sey bilmedigimi anliyorum..
susuyorum....
soluyorken en derininde mavinin..
oysa,
mavilerime hic ihanet etmedim ben
oysa,
kizil sevdalarda bile mavi yuregim oldu hep
oysa,
mavi de bendim, kizil da..
ve
bir marti kanadinda
yazdigim hoscakal...
yine
bir marti beyazliginda
mavilerime goturdu beni..
simdi bilmisligime mi,
bilmezligime mi...
hangisine yanmali
kimbilir..
an o an'dir..
bir bilinmezlik daha katmadan yuregime...
mavi var simdi,
biliyorum
ozgurluge islenmis yurekte..
ve
ben varmisim
mavi bunu biliyor..

Evina Berfin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder